کتابخانه دیجیتال ایران

زکات علم نشر آن است

کتابخانه دیجیتال ایران

زکات علم نشر آن است

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

گزارش خرابی لینکگزارش خرابی لینک



با سلام و عرض ادب خدمت شما کاربران گرامی:


این فرم فقط برای گزارش مشکلات وب سایت و خرابی لینکهای دانلود میباشد و به موضوعات غیر مرتبط
پاسخ داده نخواهد شد. لطفا پس از باز کردن صفحه ی گزارش خرابی لینک در زیر، فرم را با توجه به نمونه گزارشات زیر به دقت پر کنید.

برای گزارش خرابی حتما نام فایل یا لینک و یا آدرس صفحه ای که فایل در آن وجود دارد را ارسال کنید در غیر اینصورت از رسیدگی به پیام شما معذوریم.


نمونه گزارشات :

خرابی لینک
خرابی فایل کتاب
مشکل در مطالب
مشکل در دانلود
مشکل در باز شدن صفحات
مشکل در ارسال نظرات


با تشکر
کتابخانه دیجیتال ایران


فرم گزارش خرابی لینک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۷:۰۸
Iranbook

با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود نرم افزار های مخصوص موبایل را که به فرمت جاوا هستند را بر روی کامپیوتر اجرا نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۳۱
Iranbook

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۱۶
Iranbook

فرمت PDF یکی از معروفترین فرمت ها و مشخصا فرمت اسناد به شمار می رود. PDF با داشتن قابلیت های فراوان به عنوان یکی از اولین انتخاب های کاربران برای ذخیره سازی اسناد مطرح است. اما برای استفاده و مشاهده اسناد PDF همیشه نرم افزاری لازم بوده و خواهد بود. نرم افزاری که قدرت نمایش فرمت PDF را داشته باشد و بتواند بدون هیچ گونه مشکلی اسناد را بدون هیچ گونه کم و کاستی نمایش دهد. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند . از همه معروف تر که تقریبا همه آن را می شناسند Adobe Acrobat است. نرم افزاری بسیار کامل که در دو نسخه Reader و Pro عرضه می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۱۵
Iranbook

امروزه با پیشرفت اینترنت و اطلاعات جالبی که در آن وجود دارند و این که این اطلاعات در اختیار افراد زیادی در سراسر جهان قرار می گیرد ،فشرده سازی یکی از مسائل مهم محسوب می شود. چرا که اکثر افراد در کشور عزیزمان از کم بودن سرعت اینترنت ناراضی هستند و دوست دارند مدیران سایت ها اطلاعاتی را در اختیار کاربرانشان برای دانلود قرار می دهند را تا حد قابل توجهی فشرده کنند تا کاربران بتوانند راحت تر و سریع تر آنها را دریافت نمایند و تا حدی این مشکل نیز حل شود . همچنین در رایانه ی خودمان ممکن است فضای کافی برای ذخیره ی اطلاعات در اختیار نداشته باشیم و از طرفی دیگر نمی خواهیم اطلاعاتی را حذف و این اطلاعات جدید را جایگزین نماییم . در این صورت اگر سی دی یا دی وی دی در دسترس نباشد تا اطلاعات ضروری را به داخل آن انتقال دهیم ناچار به فشرده سازی برخی اطلاعات در رایانه هستیم . این فشرده سازی بنا به سلیقه ی کاربر می تواند با نرم افزارهای خاصی انجام شود . در ادامه میهن دانلود نرم افزاری را به شما پیشنهاد می کند که در زمینه از قدرتمندترین نرم افزارها به حساب ی آید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۱۴
Iranbook

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۱۴
Iranbook

در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۱۲
Iranbook

DjVu فرمتی گرافیکی است که برای ذخیره سازی اسناد اسکن شده بهینه سازی شده است.
DjVu در کنار فرمت PDF از معروفترین فرمتهایی است که برای ذخیره سازی کتابهای دیجیتال استفاده میشود.ویژگی این فرمت شامل متن و تصاویر متباین است که با مجوز 300dpi  ذخیره سازی شده اند. 
این فرمت اسناد الکترونیکی را بدون افت در کیفیت فشرده سازی می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۱۱
Iranbook


برنامه ای جهت اجرای فایلها و اسناد با پسوند Tif و Tiff می باشد که برای اجرا و نصب ابتدا باید Microsoft .NET Framework را بر روی رایانه خود نصب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۰۹
Iranbook



Macromedia Flash Player را همه می شناسید . این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین ؛ رسا ترین ؛ استوار ترین نرم افزارهایی است که به بهترین وجه به خواسته های سیستم عامل ،مرورگر ، تلفن های همراه و دیگر سیستمها پاسخ می دهد . فلش پلیر بطور کاملا تهییج کننده قابلیتهایی از جمله : موتور ترجمه متن پیشرفته ، قابلیت جدیدی در فشرده سازی و بازنمودن فایلهای فشرده صوتی تصویری، کانال ویدویی 8 بیت آلفا و بهبود عملکرد و امنیت ، را به شما می بخشد. از آنجاییکه این نرم افزار بر روی 98% سیستمهای ثابت و همراه متصل به اینترنت نصب شده است ، فلش پلیر پایه اساسی پلت فرم فلش بوده و کابران را قادر می سازد تا چه از نظر شخصی و چه از نظر سازمانی ، بتوانند تجربیات خود را بصورت دجیتالی به دیگران منتقل نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۰۸
Iranbook