کتابخانه دیجیتال ایران

زکات علم نشر آن است

کتابخانه دیجیتال ایران

زکات علم نشر آن است

امانت داری و اخلاق مداری

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۳۸ ق.ظ

امانت داری و اخلاق مداری


رشد و گسترش فضای مجازی در سالهای اخیر ،متاسفانه، راه را برای سوء استفاده و عدم رعایت حق قانونی و اخلاقی پدیدآورندگان و مولفانی که اثری را در فضای مجازی منتشر می کنند، راحت تر می کند. رعایت اخلاق و اصل امانت داری از اصول اولیه فعالیت در هر سایت و رسانه ای است و هر سایت و رسانه ای که بدیهی ترین اصول اخلاقی را رعایت نکند ، مطمئناٌ اعتماد بازدیدکنندگان و بینندگان که بزرگترین سرمایه سایت ها و رسانه هاست را از دست خواهد داد. 

لذا وب سایت "کتابخانه دیجیتال ایران" در راستای حمایت از حقوق مؤلفین و مصنفین از تمامی بازدیدکنندگان و بینندگان خود استدعا دارد مطالبی از این وب سایت را که قصد کپی برداری از آن دارند را با ذکر نام دقیق منبع در سایر فضای مجازی جهت بازدید عموم انتشار دهند.


 
امانت داری و اخلاق مداری 
http://s1.picofile.com/file/6533482892/warning_lawyer.png  استفاده از مطالب سایت در مکانی دیگر منوط به ذکر نام منبع " وب سایت کتابخانه دیجیتال ایران " می باشد.



حال ممکن است حقوق مولفین و منتشرین در کتب رعایت نشده باشد و یا به صورت غیر قانونی محتوای آن منتشر و بعد از تبدیل به نرم افزار موبایل شده باشد . لذا از مولفان و ناشران محترم خواهشمند است در صورتی که تمایل ندارند کتاب هایشان در کتاب خانه منتشر شود با ما تماس حاصل فرمایید (از طریق بخش نظرات سایت یا ایمیل سایت) تا اقدام به حذف کتاب از کتاب خانه نماییم. ضمنا پس از اعلام و اطلاع رسانی مؤلف جهت حذف کتاب از سایت جمله ی زیر به جای لینک دانلود در صفحه نقش می بندد:


 
امانت داری و اخلاق مداری 
http://s1.picofile.com/file/6533482892/warning_lawyer.png  (وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود
 آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۲
Iranbook

نظرات  (۳)

۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۲۵ مهدی علیزاده
با سلام و احترام
من به وبلاگ شما در چهره بلاگ رای دادم. (گرافیک و محتوا)
شما هم لطفا به وبلاگ من در چهره بلاگ (chehreblog.com) رای دهید. برای رای دادن در زیر بلاگها(جستجوی بلاگ) آدرس وبلاگ مرا بنویسید و جستجو کنید و رای دهید. خیلی ممنونم از لطف شما
آدرس وبلاگهای من:

pezeshki2.persianblog.ir

pezeshki2025.persianblog.ir

ghorany1390.persianblog.ir

mahdaviyat1392.blogfa.com

yamoeinazzoafa.blogfa.com


پاسخ:
پاسخ:
با سلام:
دوست عزیز ما نیز متقابلا به وبلاگ شما در چهره بلاگ رای دادیم.
وبت قشنگه


تبریک

پاسخ:
پاسخ:
با سلام:
ممنون- چشم هاتون قشنگ میبینه
سلام
من به دنبال رمان هایی به زبان اصلی هستم.
خوشحال میشم اگه در این باره هم کتاب بگذارید.

پاسخ:
پاسخ:
با سلام:
چشم- ما نهایت تلاش خود را برای رضایت شما کاربران گرامی به کار می گیریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی